Betaling

BTW

Alle prijzen zijn inclusief 21% BTW

Betaalmethodes

Bij Redux Gaming kunt u gebruik maken van iDeal, Creditcard, PayPal, Bankoverschrijving, SprayPay – Gespreid Betalen (36 maanden), Payin3 (Betalen in 3 termijnen), Bancontact / MisterCash, Sofort, KBC en GiroPay.

In3 – In 3 keer betalen met 0% rente

Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente. In drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-.

Voorafgaand aan de betaling doet in3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met in3 of kiezen voor een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over in3? Bezoek dan: www.payin3.nl.

Hoe werkt het?

Als je kiest voor in3 betaal je het volledige bedrag in drie gelijke delen binnen 60 dagen. Op de dag van je bestelling betaal je het eerste deel via iDeal en wordt je aankoop verzonden. 30 dagen later betaal je het tweede deel en weer 30 dagen later het derde deel. Zo hoef je geen grote uitgave in één keer te doen. Je ontvangt een mailtje met begeleidend sms’je zodra je een nieuwe betaling moet doen. Wel zo makkelijk!

  1. Kies & check:
  • Kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet een supersnelle gegevenscontrole.
  1. 1e betaling & verzending:
  • Je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt verzonden.
  1. 2e & 3e betaling:
  • Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.

Laagste prijs garantie

Wij hanteren de laagste prijs garantie op al onze gaming pc’s en content creator pc’s. Vind je dezelfde configuratie ergens anders goedkoper? Vertel het ons dan meteen via onze diverse contactmogelijkheden en wij passen direct de prijs voor jou aan.

Korting

Redux Gaming heeft vaak acties lopen, dus check snel of we een leuke aanbieding hebben voor jou. Naast onze laagste prijs garantie hebben we nog een €5,- tegoedbon die je kunt ontvangen wanneer je je inschrijft voor onze nieuwsbrief.

Betaling mislukt

Het kan voorkomen dat de betaling niet slaagt. Wanneer dit gebeurt kun je het beste nogmaals proberen of een andere betaalmethode kiezen. Mocht dit ook niet baten dan kan dit verschillende oorzaken hebben, zoals problemen met uw bank of een storing. Je kunt dit controleren door contact op te nemen met je bank.

Mocht het nog steeds niet werken en er is geen duidelijke oorzaak, neem dan snel contact met ons op, wij helpen je graag.

Help mijn beeldscherm werkt niet

Dit komt geregeld voor omdat het beeldscherm niet op de juiste wijze is aangesloten op de pc. Waarschijnlijk heeft u dan het scherm aangesloten op het moederbord gedeelte van de pc (het gedeelte waar alle USB poorten zitten). Dit verkeerd, want de monitor dient aangesloten te worden op het gedeelte van de pc waar de videokaart zit (als u die heeft). Zie voorbeeld van de videokaart aansluitingen hieronder, dit kan net iets anders uitzien op uw PC, maar hiermee kunt u wel gemakkelijk het onderscheid maken.

Verzending

Levertijd

Wanneer producten op voorraad zijn, geldt doorgaans op werkdagen voor 23:59 uur besteld, morgen in huis (let op verzendingen naar Belgie kunnen langer duren). Wanneer er geen voorraad is, is het binnen 3-5 werkdagen geleverd.

Verzendmethode

Voor al onze verzendingen gebruiken we PostNL of Red je Pakketje. Hierbij kun je kiezen voor standaard levering, avond levering (op werkdagen) en levering op een PostNL locatie.

Schade bij levering

Wanneer je schade constateert bij levering, maak dan snel foto’s van de schade en de verpakking en stuur dit binnen 3 werkdagen na levering naar service@reduxgaming.nl. Wij regelen de rest!

Bestelling

Wijzigen/annuleren

Het wijzigen en annuleren van uw bestelling is te allen tijde mogelijk bij Redux Gaming. Er zijn geen uitzonderingen. Hiervoor kun je gewoon contact met ons opnemen.

Status

De status van je bestelling zie je in je account onder ‘bestellingen’.

Ruilen en retourneren

14 dagen bedenktermijn

Indien je gebruik maakt van je Herroepingsrecht, dan heb je na herroeping 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen. Graag wel in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk).

Herroepingsrecht

Bij de aankoop van onze producten heb je de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van reden te ontbinden gedurende veertien dagen, tenzij het product speciaal voor jou is samengesteld. Producten vervaardigd conform instructies van de consument (maatwerk). Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van de producten. Tijdens deze periode dien je zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Je dient het product slechts in die mate uit te pakken of te gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden. Indien je van jouw herroepingsrecht gebruik maakt, dien je het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Redux Gaming retourneren, conform de door Redux Gaming verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

 

Bij annulering van een geplaatste bestelling dien je steeds jouw bestelnummer aan ons door te geven (het bestelnummer vindt je terug in het onderwerp van de bevestigingsmail of in je account op de website). Je kunt ons contacteren op service@reduxgaming.nl of telefonisch via +31 (0)85 7430 313. Redux Gaming zal het betaalde bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na terugzending of herroeping, terugbetalen.

Uitsluiting van het herroepingsrecht

De nieuwe regels zorgen voor een aantal aanpassingen in de mogelijkheden tot het uitzonderen van producten, diensten en digitale inhoud van het recht tot ontbinden. Hieronder staat vermeld wanneer uw producten, diensten en/of digitale inhoud uitgezonderd kunnen worden van het herroepingsrecht en welke informatieplichten hierbij gelden.

Uitsluiting herroepingsrecht producten
  • Producten vervaardigd conform instructies van de consument (maatwerk)
  • Producten kunnen bederven binnen de bedenktermijn
  • Makkelijk kopieerbare producten die niet retourneerbaar zijn wanneer de verzegeling is verbroken, zoals games, dvd’s en cd’s
  • Losse kranten en tijdschriften (geen abonnementen)
  • Alcoholische dranken waarvan de prijs is overeengekomen bij het sluiten van een consumentenkoop, maar waarvan de levering slechts kan plaatsvinden na dertig dagen, en waarvan de werkelijke waarde afhankelijk is van schommelingen van de markt waarop de handelaar geen invloed heeft
  • Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken.
Uitsluiting herroepingsrecht diensten
  • Diensten betreffende logies, vervoer, restaurantbedrijf of vrijetijdsbesteding, te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode. Dit zijn bijvoorbeeld reizen, evenementen, tickets, e.a.
  • Weddenschappen en/of loterijen
  • Diensten die met instemming van de klant volledig worden uitgevoerd binnen de 14 kalenderdagen bedenktijd en waarbij de klant uitdrukkelijk om de heeft verklaard van het herroepingsrecht af te zien. Bijvoorbeeld het winterklaar maken van de tuin of de verhuur van gereedschap, wanneer deze dienst geheel wordt uitgevoerd tijdens de bedenktijd.
Uitsluiting herroepingsrecht digitale inhoud

Voor digitale inhoud die niet op een materiële drager (zoals een dvd, cd of cd-rom) is geleverd (hiermee worden vooral bedoeld app’s, muziekstream en diverse downloads) geldt een bedenktijd van 14 kalenderdagen, tenzij het product of de dienst al binnen de bedenktijd geleverd wordt. Het herroepingsrecht is uitgezonderd voor zover de consument verklaard heeft om akkoord te gaan met levering van de digitale inhoud tijdens de bedenktermijn.

 

Let op! Deze verklaring én de verklaring dat de consument afstand doet van zijn recht op ontbinding moet in de bevestiging van de overeenkomst worden opgenomen.

Waardevermindering bij herroepen tijdens de bedenktijd (deels) gebruikte diensten

Omdat het moment van aanvang van de dienst niet meer doorslaggevend is, ontstaat de mogelijkheid om ook een deels uitgevoerde of afgenomen dienst te herroepen.

Daar staat echter tegenover dat de consument de kosten van het gedeelte van de dienst dat is uitgevoerd naar evenredigheid dient te vergoeden. Voorwaarde is wel dat de ondernemer de consument vooraf over deze kosten heeft geïnformeerd.

 

Zie ook onze Algemene Voorwaarden.

Reparaties & Garantie

Hoe lang duurt mijn reparatie? 

Doorgaans is je pc weer bij je thuis binnen een week, gerepareerd en wel. Mocht er iets geretourneerd moeten worden naar de fabrikant, dan kan de duur van de reparatie oplopen tot één maand onder de standaard garantie. Indien je hebt gekozen voor premium garantie dan zal de pc doorgaans binnen een week weer bij je thuis zijn, aangezien je dan niet hoeft te wachten op het RMA proces bij de fabrikant.

Garantie- en reparatievoorwaarden

De garantie begint altijd op de dag dat het product bij ons is aangeschaft (datum factuur) en heeft betrekking op alle soorten materiaal- en productiefouten die bij normaal gebruik kunnen ontstaan. Het type en de duur van de garantie voor het product is te vinden op het originele aankoopbewijs.

 

Onderdelen die worden vervangen, worden vervangen door of hersteld met identieke of vergelijkbare onderdelen.

 

Om aanspraak te kunnen maken op enige garantie dient de Consument aan ons te kunnen overleggen:

 

Het originele aankoopbewijs.

Bewaar het originele aankoopbewijs goed

Wij behouden zich het recht voor om de garantie aanspraak te weigeren als het aankoopbewijs niet overgelegd kan worden. Indien de consument het product naar ons moet opsturen, is de consument er zelf verantwoordelijk voor dat het product goed verpakt is. Voor zover bij aankoop niet gekozen is voor een garantie uitbreiding zijn de verzendkosten en het transportrisico voor rekening van de consument.

 

De consument dient het defecte product aan ons aan te bieden voorzien van een RMA/ticketnummer. Bij de uitvoering van de werkzaamheden gaan wij uit van de klachten zoals beschreven zijn in het bijbehorende ticket. Wij kunnen in geen geval tot meer gehouden worden dan in deze beschrijving vermeld staat.

 

Het product moet compleet maar zonder de bij aankoop geleverde accessoires opgestuurd te worden. Notebooks dienen compleet, d.w.z inclusief stroomadapter opgestuurd te worden. Indien het product niet compleet is, leidt dat tot vertraging van de reparatie/omruiling. Voor overige ingestuurde producten die niet behoren tot de bij de oorspronkelijke aankoop meegeleverde accessoires zijn wij op geen enkele wijze verantwoordelijk.

 

Indien en voor zover deze garantievoorwaarden inbreuk maken op de wettelijke rechten gaan de wettelijke rechten natuurlijk voor. Garantiegevallen leiden niet tot een vernieuwing en/of verlenging van de oorspronkelijke garantietermijn. Wanneer er sprake is van een reparatie in de garantieperiode die buiten de garantievoorwaarden valt, dan wordt de reparatie niet eerder uitgevoerd dan nadat wij een prijsopgave van de reparatie aan de consument heeft verstrekt. Aan de hand van de prijsopgave dient de consument binnen 14 dagen te besluiten of de reparatie uitgevoerd dient te worden. Indien er niet binnen 14 dagen is gereageerd door de consument, wordt de zaak ongerepareerd retour gezonden met een factuur ter dekking van de onderzoeks-, handelings- en logistieke kosten.

 

Tenzij schriftelijk anders is overeengekomen wordt de prijs van de reparatie vastgesteld op basis van het aantal arbeidsuren, de logistieke kosten, de onderzoekskosten, de materiaalkosten, en de handelingskosten.

Omvang en levering van garantieprestaties

Wanneer er sprake is van een door de garantie gedekt defect aan het product dan garanderen wij met deze garantie de reparatie of de vervanging van het defecte product of een onderdeel hiervan. De beslissing tussen reparatie dan wel vervanging van het product ligt bij ons.

 

Wij kunnen naar eigen inzicht beslissen om het voor reparatie ingestuurde product te vervangen door een product van dezelfde kwaliteit.

 

De garantie beperkt zich tot het herstel en/of de vervanging van de hardware-functionaliteiten naar de toestand van het originele product voor het defect zich heeft voorgedaan. De garantie omvat niet het herstellen van gegevens, data of software. De consument dient vóór het opsturen van het product zelf zorg te dragen dat een reserve-kopie (back-up) wordt gemaakt van eventuele in het product opgeslagen gegevens, data of software, inclusief toepassings- en systeemsoftware. Wij kunnen niet aansprakelijkheid worden gehouden voor het verlies van deze gegevens en informatie.

 

De vervanging van defecte onderdelen gebeurt bij materiaal- of productiefouten door nieuwe onderdelen. Eventueel wordt het volledige product vervangen door een gelijk of functioneel gelijkwaardig product. In elk geval is de waarde van de garantieprestatie beperkt tot de waarde van het defecte product.

Defecte onderdelen, die door ons worden vervangen, worden ons eigendom

In de garantie zijn de arbeidsuren, de kosten van verpakking en van de verzending door ons naar de consument inbegrepen. Het is de consument – op straffe van verval van elke aanspraak – niet toegestaan zelf of door derden reparatiewerkzaamheden aan door de door ons geleverde producten te (laten) verrichten.

Uitsluitingen, Niet onder de garantie vallen:

  • Normale slijtage.
  • Producten waarvan merk-, typeaanduiding en/of serienummer zijn veranderd of verwijderd.
  • De beschikbaarstelling van driver- of software-updates/upgrades.
  • Geringe afwijkingen die voor de functionaliteit van de zaak niet van belang zijn.
  • Defecten als gevolg van onjuist gebruik.
  • Defecten als gevolg van verwaarlozing of ondeugdelijk onderhoud.
  • Gebruik, montage of installatie van de zaken of onderdelen in strijd met de gebruiksaanwijzing.
  • Defecten als gevolg van computervirussen of softwarefouten.
  • Gebreken die een gevolg zijn van blootstelling aan vocht.
  • Gebreken die een gevolg zijn van gebruik van niet originele onderdelen, randapparatuur en/of programmatuur.
  • Producten die tweedehands in omloop zijn gebracht.

 

Mocht tijdens het onderzoek naar het defecte product blijken dat het defect niet wordt gedekt door de garantie, dan zullen wij de consument hiervan op de hoogte stellen en de consument hierbij in de gelegenheid stellen om aan de hand van een offerte een beslissing te nemen over de vraag of de consument het defecte product gerepareerd/vervangen wenst te zien. In deze offerte zal een opgave worden verstrekt van de met de reparatie/vervanging gemoeide kosten.

Redux Gaming is onderdeel van Desk Heroes B.V