Meldingen
  • Geen nieuwe meldingen
Meldingen
  • Geen nieuwe meldingen
FHD (1080p)
QHD (1440p)
4K (2160p)
Upscaling
Geen upscaling
Frame generation
Geen Frame generation
Baldur’s Gate 3Baldur’s Gate 3
Assassin’s Creed ShadowsAssassin’s Creed Shadows
GTA VIGTA VI
DOOM: The Dark AgesDOOM: The Dark Ages
The Last of Us Part IIThe Last of Us Part II
Kingdom Come: Deliverance IIKingdom Come: Deliverance II
Delta ForceDelta Force
Hogwarts LegacyHogwarts Legacy
Marvel RivalsMarvel Rivals
Red Dead Redemption 2Red Dead Redemption 2
F1 2024F1 2024
PUBG: BattlegroundsPUBG: Battlegrounds
S.T.A.L.K.E.R. 2S.T.A.L.K.E.R. 2
Flight Simulator 2024Flight Simulator 2024
Black Myth: WukongBlack Myth: Wukong
FortniteFortnite
COD: WarzoneCOD: Warzone
COD: Black Ops 6COD: Black Ops 6
Asetto CorsaAsetto Corsa
Cyberpunk 2077Cyberpunk 2077
Counter-Strike 2Counter-Strike 2

Klachten

Heeft u een klacht?

 

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@reduxgaming.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Voor meer informatie zie Artikel 14 – Klachtenregeling van de algemene voorwaarden.