We hebben drie perfect matchende game PC's voor je geselecteerd. Domineer op competitief niveau!
We hebben drie geschikte modellen voor je geselecteerd, speciaal voor deze game!
We hebben drie perfect matchende game PC's voor je geselecteerd. Domineer op competitief niveau!
We hebben drie geschikte modellen voor je geselecteerd, speciaal voor deze game!
Om onze klanten zo goed mogelijk te faciliteren hebben wij diverse mogelijkheden om contact met ons op te nemen. Goede gestroomlijnde communicatie vinden wij belangrijk, wij zullen dus zo snel en goed mogelijk antwoord geven zodat jij snel en goed geholpen bent.
Bekijk onze FAQ om het snelst geholpen te worden met je vraag.
Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op!
Je verandert de kleuren van de lampjes in je PC door deze in de bijbehorende software (Armoury Crate) aan te passen naar de door jou gewenste kleur en/of effect. De bijbehorende software installeren wij al voor je.
Het kan zijn dat je de verkeerde poort op je PC gebruikt. Controleer of de kabel van het beeldscherm aangesloten is op de poort aan de achterkant van je videokaart en dus niet op de poort van het moederbord.
Wij bieden standaard 3 jaar garantie op iedere game PC en 2 jaar op randapparatuur.
Ervaar je klachten? Neem dan contact met ons op. Dit kan bij voorkeur per e-mail (info@reduxgaming.nl). Daarnaast is het ook mogelijk om ons te bellen op (+31857430313).
Om je zo snel en goed mogelijk te helpen, hebben we een aantal dingen van je nodig.
Stuur ons bij je eerste bericht zoveel mogelijk van de volgende informatie mee:
Hoe completer je bericht, hoe sneller we je kunnen helpen.
Zonder deze info moeten we eerst allemaal vragen terugsturen, en dat vertraagt de oplossing onnodig.
Wij streven ernaar iedere PC binnen 5 werkdagen na de datum van betaling te verzenden.
Staat je bestelling ‘op voorraad’ en bestel je op een werkdag voor 13:00, dan kun je je pakketje de dag na je bestelling verwachten.
Staat je bestelling op ‘levertijd onbekend’, dan is het onduidelijk wanneer wij je product(en) ontvangen en kunnen verzenden.
Wij zijn op diverse manieren bereikbaar. Je kunt een e-mail sturen naar ‘info@reduxgaming.nl’, bellen naar ‘+31857430313’ of een berichtje achterlaten op onze socials (Discord, Instagram, Facebook).
Zo lang je order nog niet verzonden is, kunnen we deze nog voor je veranderen. Om je bestelling aan te passen, neem je contact met ons op per e-mail (info@reduxgaming.nl) of per telefoon (+31857430313).
De prijzen van computeronderdelen veranderen dagelijks. Wij doen ons best om onze prijzen zo lang mogelijk gelijk te houden, echter zullen wij de prijs soms ook aan moeten passen. Normaal gesproken gebeurt dit wanneer wij een nieuwe lading onderdelen tegen een andere prijs inkopen.
Als de levertijd van een product verandert, wil dit zeggen dat de beschikbaarheid van het betreffende product veranderd is. Producten kunnen enerzijds weer voorradig worden, maar anderzijds ook slechter leverbaar worden. Wij passen de levertijd dus aan aan de beschikbaarheid bij onze leveranciers.
Bedankt dat je ons op de hoogte wil brengen van een fout op de website! Verstuur de omschrijving van de fout per e-mail naar ‘info@reduxgaming.nl’ en voeg indien nodig screenshots van de fout toe als bijlage.
Je kunt je orderhistorie vinden in je account op reduxgaming.nl. Let op: je bestelling moet afgerekend zijn met je account. Je kiest dus NIET voor ‘afrekenen als gast’.
Je kunt ten alle tijden een nieuw account aanmaken.
Heb je een bestelling geplaatst als gast, maar wil je deze toch terugzien in je account? Contacteer ons dan per e-mail op ‘info@reduxgaming.nl’. Vermeld in de e-mail je bestelnummer, het e-mailadres waarmee de bestelling geplaatst is en het e-mailadres van je (nieuwe) account.
Een pc doorloopt de volgende statussen in het bestelproces: ‘In behandeling’, ‘Wacht op onderdelen’, ‘Wordt gebouwd’, ‘Afgerond’ of ‘Klaar voor afhalen’.
‘In behandeling’: Je bestelling en betaling zijn succesvol bij ons verwerkt. Je order wordt zo snel mogelijk opgepakt door het Redux team.
‘Wacht op onderdelen’: Een PC bestaat uit veel verschillende onderdelen die afkomstig zijn van diverse leveranciers. Je bestelling krijgt deze status als het team je bestelling opgepakt heeft en er blijkt dat niet alle benodigde onderdelen aanwezig zijn.
‘Wordt gebouwd’: Je bestelling is (bijna) compleet. Het team verzamelt de benodigde componenten en begint met de bouw van je systeem. Let op: dit betekent niet dat je bestelling volledig is.
‘Klaar voor afhalen’ of ‘Afgerond’: Dit is het laatste stadium van het bestelproces. Je systeem is volledig gebouwd, geïnstalleerd, en getest. Klaar om afgehaald of verstuurd te worden!
Je ontvangt automatisch een e-mail met een nieuwe betaallink voor de door jou gekozen betaaloptie.
Bestel je vanuit Nederland? Je kunt dan kosteloos afrekenen met iDEAL, overboeking, creditcard en in3.
Kies je voor achteraf betalen met Klarna of gespreid betalen met SprayPay? Dan komt 3% van het bestelbedrag boven op de totaalprijs.
Bestel je vanuit België? Je kunt dan kosteloos afrekenen met Bancontant, overboeking, creditcard en Alma.
Als je betaling gelukt is, verandert de status van je bestelling in ‘in behandeling’. Zodra je bestelling deze status heeft, sturen wij automatisch een bevestiging per e-mail.
Ondanks dat veel van onze producten het woord ‘game’ of ‘gaming’ bevatten, hoef je geen aanpassing te maken aan je factuur. Een ‘game PC’ fungeert bijvoorbeeld nog altijd als PC waarop je werk kunt verrichten. De fiscus zal geen probleem zien in deze benaming.
Na succesvolle betaling van je bestelling, ontvang je automatisch de bijbehorende factuur per e-mail.
Alle prijzen op onze factuur zijn inclusief BTW.
Allereerst moet je 23 jaar of ouder zijn om te kunnen kiezen voor gespreid betalen.
Ben je woonachtig in Nederland? Dan kun je kiezen voor betaling via in3 of SprayPay. Met in3 kun je ervoor kiezen om de betaling af te ronden in 2 maanden (3 termijnen). Met SprayPay heb je de keuze om je betaling in 12, 18, 24, 36 of 48 maanden (termijnen) af te lossen.
Ben je woonachtig in België? Dan kies je voor betaling met Alma. Met Alma is het mogelijk om je betaling in 2,3 of 4 termijnen af te lossen.
Het is ook mogelijk om bij een gespreide betaling het openstaande bedrag eerder/sneller af te lossen. Zo verlaag je je maandelijkse aflos- en rentebedrag. De looptijd verlaag je hier echter niet mee.
Als je gekozen hebt voor gespreid betalen, is het alleen mogelijk om de bestelling op een afleveradres te leveren. Je kunt dus niet kiezen voor de optie om je bestelling op te halen of de zending af te laten geven bij een DHL-servicepunt. In overleg met SprayPay is het mogelijk om de bestelling toch af te halen op locatie.
Klik hier voor meer informatie over gespreid betalen.
Zorg ervoor dat je je bedrijfsnaam exact ingevuld hebt zoals deze geregistreerd staat. Denk daarbij ook aan de vorm (bijvoorbeeld ‘bvba’). Controleer daarnaast of je je BTW-nummer zonder spaties of tekens ingevoerd hebt.
Bij een gespreide betaling krijg je ten alle tijden een BKR-registratie. Deze zal pas negatief worden wanneer je meer dan twee maanden betalingsachterstand hebt.
Klik hier voor meer informatie over gespreid betalen.
Het is mogelijk om op locatie met contant geld te betalen. Let op: je kunt niet pinnen in onze fysieke winkel!
Je bestelling wordt in zijn geheel naar je verzonden. Dit betekent dat het product met de langste levertijd leidend is voor jouw bestelling.
Wij streven ernaar iedere PC binnen 5 werkdagen na de datum van betaling te verzenden.
Staat je bestelling ‘op voorraad’ en bestel je op een werkdag voor 13:00, dan kun je je pakketje de dag na je bestelling verwachten.
Staat je bestelling op ‘levertijd onbekend’, dan is het onduidelijk wanneer wij je product(en) ontvangen en kunnen verzenden.
De verzendkosten voor bestellingen tot €250,- zijn €6,95 voor Nederlandse adressen en €8,95 voor Belgische adressen.
Voor bestellingen vanaf €250,- bieden wij gratis verzending aan naar zowel Nederland als België, Duitsland en Luxemburg.
Verzending naar andere Europese landen kost €20,-.
Je kunt tijdens het bestelproces ervoor kiezen om je bestelling bij ons in Susteren af te halen. Wij contacteren jou dan wanneer je PC klaar staat. Daarnaast is het mogelijk om je bestelling af te laten geven bij een DHL-servicepoint.
Woon je in de buurt van Susteren (Limburg)? Dan gaat onze voorkeur zelfs uit naar afhalen. Zo voorkom je het risico op schade en vertraging bij het transport van je bestelling.
Om de volgende redenen gaat onze voorkeur altijd uit naar het afhalen van je bestelling:
Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op. Dit kan door middel van e-mail (info@reduxgaming.nl) of telefoon (+31857430313). Let op: als je ons via e-mail contacteert, zorg er dan voor dat je e-mailadres overeenkomt met het e-mailadres waarmee de bestelling geplaatst is.
De e-mail waarin de Track & Trace staat wordt automatisch verstuurd nadat je bestelling verzonden is. Heb je een verzendbevestiging gekregen, maar nog geen Track & Trace ontvangen? Controleer dan of de e-mail niet terecht is gekomen in de ‘spam’ of ‘junk’ map.
Heb je echt geen Track & Trace gekregen, neem dan contact met ons op via info@reduxgaming.nl
Al onze bestellingen worden door DHL opgehaald en bij het door jou gewenste adres afgegeven.
Na ontvangst van je Track & Trace code is het mogelijk om via de website van DHL zelf je bezorgmoment te kiezen. Je kunt dan bijvoorbeeld kiezen voor een wijziging in bezorgadres of bezorging op een ander tijdstip.
Je krijgt een bevestiging van DHL als je zending kwijtgeraakt is. Zodra je de bevestiging ontvangen hebt en de status van je track & trace al 5 werkdagen onveranderd is, stuur je deze naar info@reduxgaming.nl. Wij zorgen er dan voor dat je een nieuw product van ons ontvangt.
Als je bestelling incompleet is, stuur dan een e-mail naar info@reduxgaming.nl waarin je je ordernummer en missende producten vermeldt.
Als je bestelling beschadigd geleverd is, maak dan direct foto’s van de schade en de verpakking en stuur deze naar info@reduxgaming.nl. Je pakket is tegen schade verzekerd, dus je krijgt je bestelling hoe dan ook 100% in orde in huis.
Wij versturen bestellingen alleen op werkdagen. Als een order op vrijdag verstuurd wordt, zal deze op zaterdag bij je aankomen.
Bepaalde onderdelen kun je upgraden, zoals geheugen (RAM) of toevoegen, zoals een harde-shijf. Verder kun je helaas niets aanpassen, want zo houden wij onze prijzen zo laag!
Alle benodigde kabels worden met iedere PC meegeleverd. Ook alle reservekabels en schroefjes worden in de doos van het moederbord meegeleverd.
Wij zorgen ervoor dat alle PC’s gebruiksklaar zijn. We installeren Windows op je PC, zorgen voor de nieuwste drivers en testen het systeem uitgebreid. Ook activeren en installeren we extra software als je hiervoor gekozen hebt. Dit betekent dat je alleen je monitor aan hoeft te sluiten en de voedingskabel in het stopcontact hoeft te steken. Letterlijk plug & play dus!
Vrijwel al onze systemen beschikken over WiFi. Om er zeker van te zijn dat een PC WiFi heeft, kun je altijd de productpagina controleren onder het kopje ‘Aansluitingen’. Staat er onder het kopje ‘Draadloos’ ‘WiFi-Versie’, dan heeft de PC een WiFi-aansluiting.
Overclocking levert tegenwoordig niet meer genoeg op in verhouding tot het verhoogde stroomverbruik en het risico op instabiliteit dat het met zich mee kan brengen. Wij bieden deze service daarom niet meer aan.
Een game PC is simpelweg een normale PC, maar dan veel krachtiger. Dus vrijwel alle (werk)taken kunnen probleemloos uitgevoerd worden op onze game PC’s.
Zoek op YouTube de game naam + processor + videokaart en je krijgt gameplay video’s waarin je precies ziet hoe veel FPS je haalt met die configuratie in dat spel.
FPS is een afkorting die staat voor ‘frames per second’. Dit houdt de hoeveelheid beelden in die iedere seconde weergegeven kunnen worden. Voor een vloeiende game ervaring raden wij aan om minstens 60 fps te halen.
Hoe hoger de FPS van een systeem bij een door jou geselecteerde game, des te beter de computer presteert.
De hoeveelheid frames die je systeem daadwerkelijk weer kan geven, is ook afhankelijk van de verversingssnelheid (aantal Hz) van je beeldscherm. Een scherm met een verversingssnelheid van bijvoorbeeld 144Hz kan maximaal 144 FPS weergeven.
Resolutie is het aantal pixels of punten van een beeldscherm of een afbeelding. Hoe meer pixels, hoe meer ‘informatie’ er in een afbeelding zit en hoe scherper de afbeelding ook zal worden weergegeven.
De maximale resolutie die je kunt kiezen is afhankelijk van je monitor. Het is dus niet mogelijk om een game in 4k (3840×2160) weer te geven op een 1440p (2560×1440) beeldscherm.
Je kunt op onze website kiezen voor welke games de FPS weergegeven worden. Daarnaast kun je de resolutie (1080p, 1440p, 2160p) kiezen. Dit kun je vervolgens per systeem bekijken. Wij raden aan om een systeem en resolutie te kiezen die minstens 60 FPS behaalt voor een vloeiende game ervaring.
Je kunt je product tot 14 dagen na levering bij ons retourneren. Het product moet in de oorspronkelijke staat verkeren en in de originele verpakking ingepakt zijn.
Na aanmelding van het retourproduct zorgen wij ervoor dat je een verzendlabel ontvangt. Deze plak je vervolgens op de buitenkant van de zending. De kosten, inclusief verzekering, bedragen €6,99 per pakket voor zendingen vanuit Nederland en €13,25 voor zendingen vanuit België.
Bestelling veilig terugsturen
Het is enorm belangrijk dat je je retourzending goed verpakt. Wij adviseren de originele verpakking van je bestelling te bewaren voor potentiële reparatie- of retourzendingen. Zo is het risico op schade aanzienlijk lager. Ook raden wij aan foto’s te maken van je verpakte retourzending. Zo kunnen wij aan de bezorgdienst bewijzen dat het pakket goed verpakt is.
Heb je het schuim dat in de PC zat bewaard? Stop dit dan terug in de behuizing om de componenten in de case een extra laag bescherming te geven.
Heb je het schuim dat in de PC zat niet bewaard? Zorg er dan voor dat je ondersteuning biedt aan de videokaart door er iets onder te zetten/leggen. Denk dan bijvoorbeeld aan een bal krantenpapier of een handdoek.
Verder vragen wij je computer in een dubbele doos in te pakken (zoals wij deze ook verzonden hebben), zodat het risico op schade beperkt blijft. Mocht er toch schade ontstaan tijdens het transport dan wordt deze verzekerd. Zonder dubbele doos wordt de schadeclaim automatisch afgekeurd!
Heb je geen originele verpakking(en) meer?
Gebruik een kleine/smalle doos waar de pc net in past en vul de speling op met handdoeken/dekens/kranten. Vervolgens komt er een tweede doos omheen die de potentiële klappen opvangt. Vul ook deze doos met voldoende opvulmateriaal. LET OP: Alle kussens, dekens, handdoeken, etc. die meegestuurd worden zullen wij weggooien.
Stuur geen kabels of andere accessoires mee, aangezien deze kwijt kunnen raken.
Mocht er schade ontstaan tijdens het transport als gevolg van een onjuiste verpakkingsmethode, behouden wij ons recht deze schade in rekening te brengen.
Je kunt je order annuleren door een e-mail met een verzoek tot annulering te sturen naar info@reduxgaming.nl. Let op: Stuur het annuleringsverzoek met hetzelfde e-mailadres waarmee je besteld hebt.
Je ontvangt je terugbetaling binnen 14 dagen na ontvangst van je retour of annulering. Terugbetalingen worden altijd gedaan via de betaalmethode waar de oorspronkelijke order mee is betaald.
Wij proberen je vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden
Kerkstraat 65A
6114 JZ Susteren
IBAN NL62RABO0331675889
KvK Nummer 83249575
BTW Nummer NL862792277B01
Mocht er op het moment van bellen niemand beschikbaar zijn om de telefoon op te nemen, dan bellen we je zo snel mogelijk terug.
Heb je een voorkeur voor een specifiek tijdstip? Dan kun je ook eenvoudig een belafspraak met ons inplannen.
Liever gebeld worden wanneer het jou uitkomt? Maak dan hieronder een belafspraak.
© 2025 – Alle rechten voorbehouden