Op 03-07-2023 is officieel de doorstart van Redux Gaming begonnen! Helaas zijn door het faillissement niet alle bestellingen uitgeleverd en zijn alle garantiegevallen officieel vervallen. Echter hebben wij een oplossing bedacht voor beide gevallen.

 

Ik heb een bestelling geplaats maar nog niet geleverd gekregen

Ondanks dat wij hier wettelijk niet toe verplicht zijn, willen wij toch graag alle klanten die besteld hebben kort voorafgaand aan faillissement, maar niet geleverd hebben gekregen toch nog hun bestelling leveren! Het is helaas financieel niet haalbaar dit direct te doen, daarom zullen wij 5% van onze omzet gaan reserveren om openstaande bestellingen uit te leveren. Let op: Dit geldt enkel voor bestellingen die betaald zijn met iDeal, Bancontact of per bank overschrijving. Overige klanten kunnen hun geld terugvorderen, of krijgen dit automatisch terug, via hun payment provider. Om aanspraak te doen op de levering dien je een mail te sturen naar claims@reduxgaming.nl met hierin je order- en/of factuurnummer vermeld. Klanten die pheripherals hebben besteld, die wij voorradig hebben zullen direct worden uitgeleverd. Overige bestellingen worden geprioriteerd o.b.v. besteldatum en beschikbaarheid. Wij adviseren klanten om hun bestelling te komen afhalen bij ons op locatie. Wil je toch de bestelling liever opgestuurd hebben, dan ben jij zelf verantwoordelijk voor eventuele risico’s bij de verzending (bijv. dat het pakket kwijtraakt of beschadigd). Daarnaast dien je bij verzending zelf de verzendkosten te betalen.

 

LET OP: De deadline hiervoor is tot 1 september 2023! Claims die na 31 augustus worden gedaan, worden niet in behandeling genomen.

 

Ik wil mij beroepen op mijn garantie bij een oude bestelling

Garanties (dus ook premium) komen bij een faillissement allemaal te vervallen. Desondanks willen we onze klanten toch helpen bij problemen met hun systeem, door hen te ondersteunen bij het stuk probleemanalyse van de pc en het schakelen met onze leveranciers, om zich te beroepen op de fabrieksgarantie (deze is namelijk nog steeds geldig). We vragen hiervoor een kleine onkostenvergoeding van €20,- (onze kostprijs) om deze analyse te verrichten. Let wel dat niet elke leverancier hieraan meewerkt. Mail voor de mogelijkheden voor jou naar claims@reduxgaming.nl. Daarnaast ben jij zelf verantwoordelijk voor transport gedurende dit traject.

 

Ik heb mijn PC ter reparatie bij Redux Gaming staan

Klanten die hun PC voor het faillissement bij ons ter reparatie hebben aangeboden, hebben veel langer moeten wachten op de reparatie dan gewenst. We hebben dan ook besloten al deze klanten alsnog kosteloos te gaan helpen met de reparatie. Inmiddels hebben wij alle defecte PC’s al gecontroleerd en zijn wij nu bezig met het proces om alle defecte onderdelen aan te melden bij de leveranciers. Klanten krijgen van ons bericht wanneer hun PC klaar staat om opgehaald of verzonden te worden (verzending is hierbij wederom voor rekening en risico van de klant).
Bedankt voor jullie begrip en onze excuses voor het ongemak!

3 jaar garantie op game PC’s

Veilig & verzekerd verzonden

Voor gamers & esporters

Gemakkelijk te upgraden

Mint ICT B.V. KvK Nummer 83249575 | BTW Nummer NL862792277B01