Redux Gaming Service

Service hebben wij bij Redux Gaming hoog in het vaandel staan. Heb je vragen, dan zijn wij op meerdere manieren te bereiken. Daarnaast geven wij een snelle doorloop aan serviceverzoeken met betrekking tot reparaties om onze klanten zo snel mogelijk weer aan het gamen te krijgen. Uiteraard zorgen wij ervoor dat elke reparatie goed verloopt en de problemen ook echt zijn opgelost voordat de pc weer wordt terug gestuurd. Maar hoe gaat zo’n service aanvraag nou precies in zijn werk.

De service aanvraag

Wanneer er iets mis is met je computer, kun je ons voor hulp vragen via elke mogelijke weg, je kunt ons bereiken via:

Wij maken dan vervolgens een service ticket voor je aan in ons systeem en gaan meteen voor je aan de slag. Eerst moeten duidelijk zien te krijgen wat het probleem is, probeer daarom zo duidelijk mogelijk te omschrijven wat er fout gaat. Vervolgens gaan we het probleem proberen op te lossen via verschillende mogelijke methoden.
Wanneer er voor premium garantie is gekozen, dan komen we de pc ophalen bij jou thuis of waar je wilt, wanneer je wilt. Verder zorgen we ervoor dat alle defecte onderdelen meteen worden vervangen door nieuwe waardoor je nóg sneller je 100% werkende pc weer in bezit hebt!

Reparatie op afstand

Wanneer de problemen met je pc softwarematig zijn, kunnen we deze meestal oplossen op afstand middels het programma ‘Teamviewer’. Dit programma download je hier, waarbij wij je computer kunnen repareren zonder dat je deze hoeft terug te sturen! Mocht het niet mogelijk zijn om je pc te repareren op afstand dan kun je deze naar ons terugsturen.

Retourzending

Wanneer er geen optie is om je computer op afstand te repareren, dan moet deze naar ons terug gestuurd worden. Wanneer er voor standaard garantie is gekozen, dan kun je de pc naar ons opsturen en dan zorgen wij ervoor dat deze zo snel mogelijk weer bij jou gerepareerd en wel bij jou terug is. LET OP! Zorg dat het oude verzendlabel en de PC goed en met de originele doos en verpakkingsmateriaal wordt opgestuurd.
Wanneer er voor premium garantie is gekozen, dan komen we de pc ophalen bij jou thuis of waar je wilt, wanneer je wilt. Verder zorgen we ervoor dat alle defecte onderdelen meteen worden vervangen door nieuwe waardoor je nóg sneller je 100% werkende pc weer in bezit hebt!

Niet goed geld terug / herroeping

Een retour aanvraag anders dan een reparatie aanvraag is een herroeping of retour onder ‘niet goed, geld terug’. Deze kun je aanvragen op dezelfde manier als een service aanvraag voor reparatie.

Redux Gaming is onderdeel van Desk Heroes B.V